شاروخ خان ضيف شرف على السقا و عز فى المصلحة

Discussion in 'Arabic منتدى شاروخان' started by HALA*SRK, Dec 15, 2011.

1. HALA*SRK

HALA*SRK Pagal of SRK!!

شاروخ خان ضيف شرف على السقا و عز فى المصلحة
    تعاقد المنتج وائل عبدالله مع النجم الهندى شاروخ خان ليكون ضيف شرف فيلمه الجديد "المصلحة" حيث سيظهر خان خلال عشر مشاهد بالفيلم​
    و قد صرح المنتج الفنى للفيلم هانى عبد الله فى تصريح خاص لموقع السينما دوت كوم ان الاتفاق مع شاروخ خان تم بعد ان التقى النجم احمد السقا به فى المهرجان الدولى للفيلم بمراكش وعرض السقا عليه الانضمام للفيلم كضيف شرف وفى اتصال هاتفى بين السقا والشركة المنتجة تم الانتهاء من التعاقد فى المغرب.​
    "المصلحة " حتى الان لم يتم الانتهاء من تصويره وتوقف عدة مرات اما لاسباب انتاجية او الظروف التى تمر بها مصر او لانشغال بعض ابطاله​
    فيلم المصلحة بطولة احمد السقا واحمد عز و زينة ومن اخراج ساندرا نشات وتاليف وانتاج وائل عبدالله وتدور أحداثه حول شخصية ضابط شرطة في قطاع الأمن المركزي يجمع في شخصيته العديد من التناقضات فهو ضابط شديد الحزم والجدية وتصل تصرفاته إلى القسوة في أحيان كثيرة ولكن في حياته الشخصية هو على النقيض تماما فهو شخص حنون ورومانسي إلى أقصى درجة ويلتقى باكبر​
    .مهرب مخدرات حيث تحدث بينهم العديد من المفارقات.​
    .​

Wafa and salut_sara thank this.
  2.  

Dear guest,

PlanetSRK is one of the largest ShahRukh Khan communities in the world.
    Please support us by registering for free!
    Just click the signup button at the top!

Thanks,

PlanetSRK Staff

3. bluey[Ru]

bluey[Ru] Guest

:eek: متى بينعرض؟

4. salut_sara

salut_sara :::ملك القلووووب:::

امتى حصل الكلام دا كله
    :eek:

5. ghada

ghada ♥♥♥SHAH RUKH ♥♥♥

مش قادرة اصدق الخبر مش عارفة ليه ؟!!! مع انى كان لازم ابقى فرحانة ...بس تفتكروا ان شاروك خان ممكن يقبل الظهور فى فيلم بالسرعة دى ؟خصوصا فى الوقت القليل اللى هو قضاه فى المغرب ومن غير ما يقرا الفيلم او على الاقل العشر مشاهد اللى هيظهر فيهم....متهيالى شاروك خان اللى كلنا نعرفه مش هيتصرف كده
    ولا انتوا ايه رايكم؟

6. bluey[Ru]

bluey[Ru] Guest

انا معاج الصراحه الخبر شوي ما يتصدق بس ودي اصدق :lol:

7. hanaa

hanaa Well-Known Member

صح يا غاده , ده اللى انا فكرت فيه اول ما قريت الخبر
    انا كمان مش قارده اصدق ويعدين كلنا عارفين جدوله مشغول قد ايه
    مش عارفه بس حاسه ان الكلام ده مش صح وعموما احنا نتمنى اكييييييييد نشوفه فى مصر

8. Wafa

Wafa I want my Mom!!! Staff Member

mish ma'ool! ya rait bas marra wahdah SRK yekoun ala el shasha el arabiya! (unbelievable. I wish SRK appears on Arabic tv/cinema even if it was only once)
    merci Hala :)

HALA*SRK says thanks.
  9. semsem008

semsem008 Well-Known Member

للأسف ما طلعش في الفيلم.. دخلت شوفته في السينما وماكانش فيه أي خبر إن شاروخان في الفيلم بعد نزول الفيلم لكن وانا بتفرج كان عندي أمل أشوفه
    :)

Share This Page